2012. szeptember 10., hétfő

Csirkemell Stroganoff módra

Hozzávalók : 


3 db vöröshagyma
25 dkg erdei gomba
30 dkg csirkemell
1 deci tejszín
2 evőkanál mustár
só, bors,
petrezselyem
füszerek a páchoz
olívaolaj
2 db csem.uborka
1 deci paradicsompüré



Előkészítés :

Előző este mielőtt készítem, a csirkemelleket bepácolom olivaolajos füszerkeverékbe:
ami a kövekező füszerekből áll: só, pirospaprika,csilipaprika,koriander,rozmaring,grillpor,en curryport is tettem bele,de ezeket a fűszereket lehet variálni :)

Elkészítés: 

Egy serpenyőbe teszem a hagymát és egy kevés olivaolajat, amikor megpuhult a hagyma hozzáadom a gombát, sózom, borsozom,mikor mar megsült kiveszem a serpenyőből és félreteszem. A megmaradt zsiradekba teszek 1 közepes doboz paradicsompürét öntök bele egy kis olivaolajat felhevitem és beleteszem a pácolt csirkemellcsíkokat ,pár perc alatt kevergetés mellet megsütöm : Figyelem a csirkemellet sose szabad sokaig sütni,mert kiszárad. ezután teszek bele 2 evőkanál mustárt, esetleg sót.Hozzáadjuk a megsült hagymát és gombát ,beleteszünk 2 db csemegeuborkát felcsikozva,és felöntjük 1- 1,5 deci tejszínnel, ha felrottyant készen is vagyunk :) 

Tálalás :  Én nokedlivel tálaltam, (majd a nokedli receptemet is leirom egy másik posztban ha esetleg valaki nem tudná elkészíteni ) de illik hozzá a sült krumpli, és bármilyen tészta is pl : spagetti tészta, ki mivel szereti :)  Jó étvágyat kivanok :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése