2012. május 30., szerda

Miért is indítottam ezt a blogot? :)

Sziasztok, először is mielőtt elkezdem írni ezt a blogot, szeretnék magamról irni néhány tudnivalót  :) Nem vagyok szakács,és nem tanultam sehol főzni,mindenössze a hobbim a sütés és a főzés, ezért  döntöttem úgy, hogy indítok 1 blogot :) hátha valaki másnak is meghozom a kedvét a sütéshez, főzéshez és különböző ételek elkészítéséhez :) mert szerintem ez egy jó kis szórakozás :P
Ezt a blogot azoknak indítom akik szeretnek főzni, de azoknak is akik nem szeretnek vagy nem tudnak főzni, és azoknak is akiknek per pillanat nincs ötlete,hogy mi legyen az ebéd a vacsora vagy a reggeli :) Az igazat megvallva néha én se tudom, hogy mit is készítsek, ezért is jó recepteket olvasgatni :)  Na akkor vágjunk is bele :) Remélem lesz aki majd hasznát is veszi :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése